Thursday, November 26, 2009

X-SKJDP 1995-2000......!!!!

aku memang xpercaya..!!!!!
aku dapt jumpa kembali kawan2 darjah 1-6 dulu...
Sekolah Kebangsaan Jalan Datuk Palembang......
memg sebuah sekolah yg menjadi nostalgia buat aku...
nostalgia yg xkan dpt aku lupa sampai bila2...
nk dijadikan cite,lepas aku hbs exam,ntah mcmmana dalm FB aku ramai kawan2 lama aku dlu add aku...
memg xkusangka..
ermmm....
gembira siot...!!!!
mana xnye,hmpir 9thun kot xjumpa then bila da jumpa mcm2 yg jd..
kalo dulu mcm ugly duckling,now dah jd angsa...wakaka..
umpama jer,dorg bukan haiwan pon...hehehe...
bewst glela....aku memg nk sgt jumpa dgn dorg sbb walaupon ktaorg tmpt tggal dlm melaka tp amatlah payah nk jumpa....OMG..!!!
memori yg paling dekat n mudah nk ingat yelah masa aku drjh 6...
aku 6 cempaka masa 2...
memg best dpt jumpa budak2 6 cmpaka..n budak2 kelas lainla....
then nk dijadikan cte lg pd ari rabu 25/11/2009 dorg buat mini gathering kt dataran pahlawan...dorg ada ajak aku tp aku xpt ikut...keje katakan..waaaaaaaaaaaaaaaa!!!
nyesal aku xikut..!!!!!!
waaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
yg pehi masa 2 toty,nasri,tariq,akmal,zaki,alim,aizat,farahnadia n nabila(bukan kembar ek),ain,maisarah,amalina n sapa2 lgla...
pergh...!!!
kalo jumpa dorg memg gamatla...!!!
then ,mlm 2 dak2 laki ajak men futsal,memg aku xtahan nk menyepak bola aku g la jugak...
masa sampai kt tmpat 2 aku trkejut gak sbb bru dapt jumpa dorg cam akmal,alim,zaki n brothers,tariq, n sapa2 lgla...
memg main mlm 2 cam puas kot sbb dah lama glew xmen bola dgn dorg..hehe
hbs jer main futsal trus g maple,INFASHA MAJU jd sasaran..
hehe..best2....
aku pun gase cm chibi gak sbb xg ptg 2 kalo x mesti dapat tgk perangai dak2 pempuan lak..hehehe...
erm...papehal nnt aku info lg,
nk tdo pg nnt nk solat aidiladha..hehe..
-out-

No comments:

Post a Comment